Un bucureştean de 35 de ani, Răzvan Ştefănescu, e nemulţumit că firma de asigurări „Generali Asigurări SA” a refuzat să achite vopsirea capotei maşinii Chevrolet Kalos, care a fost avariată în urma unui accident pricinuit de un alt şofer într-o parcare din Braşov.
Motivul pentru care asigurările nu au dat acceptul pentru vopsirea capotei: maşina avea avarii de la accidente anterioare.
Avarii „din urmă”
Firma de asigurări şi-a dat acordul pentru a-l despăgubi pe Răzvan Ştefănescu pentru mască, grilă şi contraaripă, nu însă şi pentru capota maşi nii, deoarece aceasta mai avea o adâncitură provocată de o piatră care a sărit pe maşină cu ceva timp în urmă.
„Firma de asigurări mi-a spus că îmi schimbă capota, dar fără să o vopsească. Prin urmare, maşina a ieşit din service în două culori”, spune Răzvan Ştefănescu.
Pe de altă parte, cei de la „Generali Asigurări” susţin că sunt îndreptăţiţi să nu vop sească şi capota maşinii din cauza accidentelor provocate an terior, care au lăsat urme.
„Capota maşinii a fost înlocuită, dar fără revopsire, pentru că această piesă a maşinii mai prezenta avarii pe care accidentul declarat nu avea cum să le producă”, e punctul de vedere al celor de la „Generali Asigurări”.
Fiecare plăteşte ce a stricat
Reprezentaţii Asociaţiei pentru Protecţia Consumatorilor din România (APC) spun că legal este ca fiecare să plătească pentru partea lui.
„Cei de la asigurări au o acoperire pentru decizia lor, pe motiv că maşina avea capota avariată dinaintea accidentului de la Braşov. Normal, moral şi echitabil este ca ei să o vopsească, dar şi proprietarul maşinii trebuie să participe cu o parte din cheltuieli”, afirmă Mihai Titichi, şef serviciu juridic APC.
El îi recomandă clientului ne mulţumit să se adreseze Comisiei pentru Supravegherea Asi gurărilor (CSA). Oficialii CSA nu ne-au prezentat un punct de vedere în acest caz, motivând că „nu au la dispoziţie tot dosarul”.
evz.ro
"Am scos masina din service in doua culori"
Citeşte şi
Spune-ți părerea!