Adi Simionescu, consilier judeţean, a făcut un accident auto mortal având o alcoolemie de 0,98 %. Procurorul M.Iordanescu i-a acordat NUP-ul salvator!

28 Mai 2012, 00:06 | 4661 vizualizări | 17 comentarii
Car Universal
Gasca pesedista: in imagine Simionescu si Simona Ghinea.       foto:adevarul.ro

Adrian Constantin Simionescu este unul dintre membrii marii "famiglii" pesediste condusă de L.Dragnea. Adi Simionescu este consilier judeţean şi prosper om de afaceri. Prosperitatea nu vine din inteligenţă, ci din contractele cu primăriile subordonate lui Dragnea. S-a tot vorbit despre un accident auto mortal făcut de A.Simionescu, însă nu existau probe. Prezentăm acum tot ce s-a făcut pentru ca Simionescu să iasă basma curată, deşi era beat mort in momentul producerii accidentului.

Iată desfăşurarea evenimentelor şi modul cum a scăpat A.Simionescu. In seara zilei de 08.07.2006, în jurul orelor 21.30, Simionescu Adrian a plecat cu autoturismul Mercedes C220, număr de înmatriculare TR 03 VJV, proprietate personală, din comuna Piatra către Turnu-Măgurele. In comuna Traian a luat la ocazie pe Bordianu Georgeta ( saracu` Simionescu, lua şi oameni la ocazie, deh, famelie mare, remuneraţie mică, vorba lui Caragiale!).

In dreptul barului SC Stemari SRL din comuna Ciuperceni, a lovit cu partea dreaptă a maşinii pe Micu Gheorghe. Trebuie să reţinem că cercetările au constatat că A.Simionescu nu a acţionat frâna pentru blocarea roţilor. Victima, Micu Gheorghe, a decedat în urma impactului cu maşina lui Simionescu.

Cu ocazia cercetărilor efectuate la locul faptei, Simionescu Adrian Constantin a fost testat cu aparatul etilotest, displeiul aparatului indicând valoarea de 0,98 MG/L alcool pur în aerul respirat. Aţi citit bine, 0,98 alcoolemie. Toată lumea cunoaşte că, indiferent de circumstanţele producerii accidentului, A.Simionescu era vinovat, conducerea pe drumurile publice cu o asemenea alcoolemie fiind considerată infracţiune şi se pedepseşte cu ani de închisoare. Gândiţi-vă că Simionescu a lovit mortal un om, având o asemenea alcoolemie. Credeţi că s-a întâmplat ceva? Nu, pentru că Simionescu este membru influent în gaşca lui Dragnea.

I s-au luat probe de sânge la spitalul din Turnu-Măgurele iar SML Teleorman a constatat că alcoolemia este de 0 g 0/00 alcool. Minune, şi alta nu! Cum a motivat Simionescu această neconcordanţă dintre alcooltest şi proba de sânge? Simplu, nici nu vă vine să credeţi!

Cităm din Rezoluţia  Parchetului Turnu-Măgurele, din data de 12.03.2007: "Făptuitorul a declarat că este posibil ca aparatul etilotest să fi reacţionat la urmele de alcool expirate datorate prezenţei unui tampon îmbibat în alcool în cavitatea bucală pentru calmarea unei dureri dentare". Tare, nu? Simionescu, un individ putred de bogat, se trata cu tampoane cu alcool, nu avea bani de medicamente. Of, Doamne, cât de proşti ne socotesc ăştia pe noi!? Procurorul Marian Iordanescu îi dă NUP(neinceperea urmaririi penale) lui A.Simionescu, prin rezoluţia citată mai sus, constatand ca alcoolemia era zero iar vinovat de producerea accidentului fiind, desigur, victima.

Aşa îşi scapă Dragnea oamenii, prin tot felul de ilegalităţi. Nu va trece mult şi ne va ucide pe toţi cei care suntem împotriva lui, pentru că  va scăpa basma curată. Acesta este Teleorman, locul unde funcţionează "legea Dragnea", nu legile României!

Citeşte şi
Comentarii (17) Adaugă comentariu
Adrian pe 09 Iunie 2012, 10:54
#17
Ochi pentru ochi, dinte pentru dinte!
Se stie bine ca Romania e o tara exagerat de corupta si nefunctionala ca institutii publice! E al mii-lea caz cand un bogat omoara din culpa si nu se face dreptate! Pai eu va zic, criminalilor, daca mi-ai omora pe cineva din familie, va caut si eu, la fel de ma omorati pe mine! P{ai sa fie haos,jungla,ce plm!
dan pe 01 Iunie 2012, 14:38
#16
alcol
cracea a avut permisul suspendat pt alcol si a circulat cu masina pe aceasta perioada,,,va pot pune acte la dispozitie
qqq pe 31 Mai 2012, 00:03
#15
remember
Daca stam sa ne reamintim, la vremea aceea decedatul era si el un mare betivan, ca-l stie toata lumea, lucra la Metran. Daca Simionescu il accidenta prin devierea de la mersul sau, prin parasirea partii carosabile, cauzata de un motiv sau altul mai ziceai. Ganditi-va ca si victima era sub influenta alcoolului si nu se stie care in cine a dat... A, ....vina e a conducatorului auto care a circulat pe acolo la momentul nepotrivit ! Lasati oamenii in pace caci daca au ceva pe suflet .... (fereasca Dumnezeu sa treceti si voi prin ce trec ei)o sa plateasca cu varf si indesat !
visan pe 30 Mai 2012, 08:04
#14
pentru # 13
tocmai ca stiu mai mult decit tine ce este ABS. iar urma de frinare, coroborata cu masa vehiculului, conform legii conservarii impulsului da viteza vehiculului, la care se adauga starea carosabilului (ud, uscat, gheata sau polei).ABS inseamna sistemul care nu permite blocarea rotilor motoare in timpul frinarii. ele se frineaza rotindu-se, nu se tirasc pe asfalt ca la cele fara acest sistem, bai frinare. asta modifica comportamentul masinii pe frinare la diferite viteze. cred ca stiu mai bine ce si cum. oricum eu sunt de meserie, nu am dat search pe google pentru ABS cum ai facut tu. eu nu exclud ca ala era baut. se prea poate. asta e treaba justitiei sa lamureasca.
pentru visan pe 29 Mai 2012, 23:01
#13
pentru visan
Poate te mai documentezi in legatura cu ABS si vezi ca inseamna: Antilock Braking System. Nu are legatura cu tema acestui articol, dar sa nu mori si tu nestiutor, calcat de Simionescu beat la volan. \\nP.S.: Nu te supara pe mine ca te-am corectat.
alin pe 29 Mai 2012, 20:17
#12
comment nepublicat
akm se vede cine tine cu cine ...bravo asa da! deranja prea mult \\nsa nu l schimbam pe dragnea sa ajunga si fiso la conducerea consiliuluui judetean sa pastram adn ul lui ca n dinastia Ming si pentru acolitii lui la fel asa atitudine ne a adus unde suntem
alin pe 29 Mai 2012, 11:35
#11
coruperea ratiunii
se poate cand esti slab!! cand esti predspus genetic cand iti sta in fire...!!Ce ma distreaza aberatiile astea ..\\\"cu cine sa l schimbam pe dragnea\\\"..atunci sa asteptam sa moara sa vina fiso in locul lui ca tot are niste ADN de la dragnea si uite asa il conservam ca pe Stalin grin \\nSimionescu a ucis,ceea ce i deshide usa larga spre categoria CRIMINALILOR,din pacate se regaseste in fauna politica,o alta papusa pe sfori a papusarului dragnea care pare sa nu l considere suficient incat sa l faca papusa vedeta in spectacolul sau smile)
visan pe 29 Mai 2012, 10:25
#10
pentru anti tudor
eee, s-o fi gindit ca simionescu a condus vreo dacie. numai masinile fara ABS blocheaza rotile la frinare. pentru el nu exista notiunea de ABS, adica Anti Blocking Sistem. posibil sa nu fi condus vreo masina cu acest sistem sa vada diferenta.
visan pe 29 Mai 2012, 10:20
#9
corect asa ar fi
DACA a fost baut, si DACA a condus in halul ala ar trebui sa fie pedepsit. DACA. asta va lamuri justitia. in schimb ar trebui sa fie schimbata legea astfel incit cel care se suie baut la volan sa fie acuzat de tentativa de omor, iar daca ai comis accident mortal fiind baut, incadrarea juridica sa fie la omor deosebit de grav, si in loc sa stai maxim 5-7 ani la pirnaie, sa stai 20.
Aurelia pe 29 Mai 2012, 06:24
#8
pentru anonim
Cum poti face asemenea confuzii grave,spune ca in viata mai si gresesti? Sa omori un om in timp ce conduci beat,cum a facut Simionescu,este o greseala? Daca erai in locul celui accidentat mortal de Simionescu,mai gandeai ca este o greseala? Criminali gen Simionescu,care umbla liberi, pot repeta oricand aceasta \\\"greseala\\\", asa cum o numesti tu.
anonim pe 29 Mai 2012, 00:47
#7
Un singur om
Acum, totusi, nu vad rostul acestui articol. Daca din toti oamenii importanti am gasit sa-l vorbim pe domnul Simionescu, si sa vorbim despre ce a facut acum 6 ani, atunci nu ma mai mira ca tara asta se duce de rapa. Ca in viata mai si gresesti, si nu trebuie sa faci un martir din el ca nu a fost atent atunci. Noi sa fim sanatosi, ca liderii vin si pleaca, dar noi, poporul vom sta tot aici, asteptant zile mai bune si mai insorite...
floarea pe 28 Mai 2012, 21:21
#6
pentru anonim
Somnul natiunii (de fapt era somnul ratiunii) naste monstrii.
anti tudor pe 28 Mai 2012, 17:15
#5
frana...
Cum se traduce \\\" frana pentru blocarea rotilor\\\"?
proc*ror de serviciu pe 28 Mai 2012, 14:48
#4
dosar penal
Nu Iordanescu este vinovat in acest caz (a nu se intelege ca e corect), ci IML Alexandria, acolo a fost facuta magaria. Simionescu nu a pus frana, pentru ca nici nu stia ca a lovit un om, a aflat de la pasagera sa. In Ciuperceni a mai existat un martor, Badaluta, asta se lauda intr-o crasma ca el e cel care l-a salvat pe Simionescu de linsaj. Personal l-am auzit pe Badaluta spunand ca Siomionescu era mort de beat. Modul in care a fost musamalizata povestea, arata respectul activistilor PSD pentru viata unui om. Poate ne explica doctorul Munteanu, cum sa traducem aceasta nesimtire!?
Alex pe 28 Mai 2012, 12:47
#3
pt. Tudor
ai dreptate, si Primul Razboi Mondial a fost in 1914?
anonim II pe 28 Mai 2012, 11:07
#2
da!
da anonim I, chiar, de ce dupa atitia ani asta nu face puscarie, daca a omorit un om? in schimb tudor ( manea cumva?) bate cimpii cu patos. pai mai zevzecule, daca ala a facut aceasta fapta penala, fiind si membru psd, nu era el judecat urgent? se pare ca matale nu mai ai contact cu realitatea daca insinuezi ca dragnea este jupinul justitiei romanesti. o imbecilitate mai mare nici ca se putea! pai ciracii lui morar si kovesi ( alta impostoare, acuzata de plagiat )nu-l saltau urgent, fiind membru marcant al psd? pfff, bai, sunteti praf!
anonim pe 28 Mai 2012, 02:28
#1
Dupa 6 ani
Deci, asta era important. Dupa 6 ani te trezesti tu sa faci justitie! Si daca ar fi sa-l schimbe cineva pe Dragnea, nu o sa faceti decat sa schimbati un tirant(sau baron) pentru altul, probabil mai rau.Cum spune si Kant: \\\"Detinerea puterii corupe inevitabil ratiunea.\\\"
Spune-ți părerea!

*:

*:

*:

grinLOLcheesesmilewink
smirkrolleyesconfusedsurprisedbig surprise
tongue laughtongue rolleyetongue winkraspberryblank stare
long faceohhgrrrgulpoh oh
downerred facesickshut eyehmmm
madangryzipperkissshock
cool smilecool smirkcool grincool hmmcool mad
cool cheesevampiresnakeexcaimquestion
* caractere rămase

Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam aceste mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.