După ce am publicat articolul despre bolidul Golf R modificat al prinţişorului Teleormanului, am avut "surpriza" să constatăm că familia Dragnea a luat legătura cu administratorul site-ului auto pentru a încerca să ascundă ceea ce noi vrem să arătăm teleormănenilor. Nu este prima dată când familia Dragnea procedează în acest mod, altă dată s-au şters poze şi video sau au blocat accesul la paginile prinţişorului de pe diferite site-uri. În articolul de ieri am pus două link-uri pe care administratorul site-ului auto, la cererea lui Stefan Dragnea, le-a redirecţionat către două pagini care nu au nicio legătură cu bolidul Golf R modificat. După cum am promis, o să vă prezentăm dovezile pe care le-am salvat la momentul oportun. Dacă Dragnea senior şi Dragnea junior nu făceau această mizerie noi publicam acel articol şi cu asta basta, vorba vine. Acum ne vedem obligaţi să facem mult mai mult.
Primul link ducea aici: "VIDEO: S-aruncam o noua privire asupra celui mai puternic VW Golf R din Romania Chiar daca nu mai reprezinta demult un mister pentru noi, urmatorul Volkswagen Golf R reuseste sa ne fascineze in continuare datorita modificarilor de care se bucura. In plus, multumita celor 586 cai putere si 618 Newton-Metri ascunsi sub capota, acest exemplar nu doar ca este cel mai puternic Golf R din Romania, ci se poate lauda cu titlul de cel mai puternic Volkswagen Golf R din intreaga lume."
Adresa unde mai gasiti articolul despre bolidul lui Stefan Dragnea:
Al doilea link ducea aici: "Tuning Volkswagen: Povestea celui mai puternic Golf R din Romania - aproape 600 CP
Inainte de aparitia noului Golf R, germanii de la Volkswagen au pus la dispozitia clientilor din (aproape) intreaga lume un Golf R32. Un Golf R32, inzestrat cu motor aspirat de 3.2 litri, 250 cai putere, tractiune integrala si toate cele necesare realizarii unei acceleratii de la 0 la 100 km/h in aproximativ 6.5 secunde. Toate bune si frumoase, insa acel Golf R32 avea si o mica problema: fiind dotat cu un propulsor aspirat, obtinerea unui plus de putere si / sau performanta era posibila numai cu ajutorul unor investitii serioase.
Revenind la noul Volkswagen Golf R, hot-hatch-ul constructorului din Wolfsburg nu doar ca a reusit sa scape de acest inconvenient, ci pare sa emane si un potential urias de tuning - iar acest lucru se datoreaza in special propulsorului 2.0 turbo ascuns sub capota, ce poate fi modificat la fel de usor precum rezolvarea unui puzzle de maximum 100 de piese. Sau, daca vrei, atat de usor incat ridicarea valorilor maxime la pragul celor 586 cai putere si 618 Newton-Metri nu se afla decat la un singur pas distanta. Sa intram insa direct in subiect.
Povestea acestui impresionant Volkswagen Golf R incepe in urma cu mai bine de un an, in noiembrie 2010. A fost dragoste la prima vedere, isi aminteste cu drag actualul sau proprietar. Dar pe langa aceasta dragoste la prima vedere, hot-hatch-ul constructorului din Wolfsburg avea sa fie alintat si cu o portie de tuning. Una destul de serioasa, fie-acum vorba intre noi.Pentru inceput, Stage 1 marca Revo Technik. O simpla optimizare a unitatii de control, iar motorul 2.0 turbo sarea de la 270 CP si 350 Nm la 320 CP si 420 Nm. Au urmat sistem de evacuare Milltek, pompa de benzina de inalta presiune APR si intercooler THS, cifrele disponibile la apasarea pedalei de acceleratie continuand astfel sa creasca.
Din nefericire, atunci cand tuningul se contura din ce in ce mai bine, Volkswagen-ul Golf R a suferit un accident la aproximativ 140 km/h. Din fericire, nimeni nu a fost ranit grav. Modelul german nu a fost insa la fel de norocos, cel din urma avand nevoie de o luna pentru a se recupera - timp in care interiorul a fost finisat intr-o combinatie de piele si alcantara decorata cu cusaturi de culoare albastra.
Asta pana intr-o buna zi, atunci cand lucrurile aveau sa o ia razna - atat la propriu, cat si la figurat. Cuvantul magic? Big Turbo. Mai pe indelete, o lista plina cu bunatati tehnice, printre care kit turbo BSH Work of Art cu turbina Precision Turbo 5830, wastegate extern Trial, injectoare de Audi RS4, galerie de admisie HEP Stage 2, sistem de injectie apa / metanol AEM, boost controller, pistoane JE, biele IE si, nu in ultimul rand, Revo Stage 4. Mai departe, sistemul de evacuare a fost din nou modificat, franele AP Racing inlocuite cu unele de Audi RS4, iar aripile fata inzestrate cu extensii agresive. Intre timp s-a incheiat si 'munca' la motor, rezultatul final fiind mai mult decat impresionant: 460 cai putere si 524 Newton-Metri.
Si chiar daca am fi putut afirma cu mare usurinta ca perfectiunea a fost atinsa, modificarile au continuat. Patru scaune Recaro Sportster CS au luat cu asalt interiorul, meniul fiind completat de accesoriile pentru padele si Haldex Controller-ul semnat HPA Motorsport. Luna iulie 2011 a fost rezervata upgradarii internelor - atat cele ale motorului, cat si cele ale transmisiei DSG, cifrele obtinute fiind capabile sa te lase fara de suflare: la 586 cai putere si 618 Newton-Metri, acesta este probabil cel mai puternic Volkswagen Golf R de pe drumurile patriei noastre.
Intr-un final, hot-hatch-ul german s-a ales si cu o suspensie sport, plus jante Team Dynamics ProRace pe 18 inci, insa imbunatatirile nu se vor opri aici. Mai exact, viitorul va aduce cu sine noi modificari sub capota, targetul final fiind atingerea unei puteri maxime de aproximativ 650 cai putere.
Viitorul suna bine si atunci cand vine vorba de interior, modelul Volkswagen Golf R urmand a fi accesorizat cu patru scaune individuale, insertii de alcantara, o consola ce se-ntinde de-a lungul intregului cockpit, plus un sistem audio de inalta fidelitate compus din difuzoare Micro-Precision Z-Studio si unitate Alpine INA-W910. Procesul de transformare a inceput deja!"
Adresa unde mai gasiti articolul despre bolidul lui Stefan Dragnea: