Claudiu Crăcea a fost desemnat drept candidat oficial al PNL pentru funcţia de primar al municipiului Turnu Măgurele. Azi, ora 21.00, Claudiu Crăcea va fi invitat la postul de televiziune Media Sud.

16 Decembrie 2015, 00:02 | 3164 vizualizări | 84 comentarii
Car Universal
Claudiu Cracea a fost desemnat candidat oficial al PNL la functia de primar al municipiului Tr. Magurele.

Mai sunt două săptămâni şi 2015 va deveni istorie. Anul viitor va fi important pentru Turnu Măgurele, pentru că va fi aleasă o nouă administraţie locală, una care să fie alături de turneni, nu alături de Dragnea şi afaceriştii acestuia. Dacă pesediştii îşi tot caută un candidat ( vorba vine, fiindcă va fi unul impus de Dragnea), în PNL Turnu Măgurele apele s-au limpezit.Organizaţia Municipală Turnu Măgurele a PNL l-a anunţat oficial pe Claudiu Crăcea drept candidat la Primăria Turnu Măgurele pentru alegerile locale din 2016.

Nu este o surpriză, Claudiu Crăcea fiind desemnat după un sondaj intern la care au luat parte şi alţi membri ai PNL Turnu-Măgurele. Având în vedere actuala stare de lucruri din oraş, Claudiu Crăcea este prinicpalul candidat al opoziţiei împotriva actualei administratii pesediste.

În opinia organizaţiei locale Turnu-Măgurele a PNL, Claudiu Crăcea este candidatul cu cel mai mare potenţial de creştere în opţiunile alegătorilor până la alegeri şi implicit, cu cele mai mari şanse de reuşită. Nu este o personalitate controversată, are perspective foarte mari şi o cota de încredere foarte ridicată, mai ales în condiţiile în care, în România acestor vremuri, se doreşte o clasă politică nouă, nealterată şi neaservita niciunui interes personal sau particular.

În legătură cu desemnarea sa oficială drept candidat la Primăria Turnu-Măgurele, asta-seară, de la ora 21.00, Claudiu Crăcea va fi prezent la postul de televiziune Media Sud, invitat în cadrul emisiunii " Ïn centrul atenţiei", emisiune realizată de Costi Bugeanu. 

Citeşte şi
Comentarii (84) Adaugă comentariu
eu pe 24 Decembrie 2015, 09:50
#84
# IDLS și Culcică
Hei, stop! Luaţi o pauză de Crăciun. De complimentat vă complimentaţi și singuri, fără ajutorul meu. Ilie, măcar astăzi fii mai pacifist! Crăciun fericit!
Ilie de la sculărie pe 24 Decembrie 2015, 08:06
#83
@Marin Culcică
Ca să te convingi că ești prost informat, din cauze care țin de genetică, adică mai pe șleau dai în gropi de prost ce ești, citește teoria zborului radial a lui Veinik, elaborată în 1973. El a demonstrat că viteza luminii poate fi depășită de 7 ori. La asemenea viteze spațiul devine ondulat, distanța între două puncte devine alta. Astfel, ecuația lui Einstein nu mai e valabilă. Euler a demonstrat teorema lui Fermat cu n=3 dar nu a oferit o demonstrație satisfăcătoare. Abia în 1994 A. Wiles a demonstrat-o corect, pentru toate valorile lui n de la 3 în sus. Mai citește fraiere, că dai în gropi de prost ce ești, dar te dai de deșteptul satului.
Marin Culcica. pe 24 Decembrie 2015, 06:34
#82
Stimata Redacie.
Va propun ca // duelul 'telectual// dintre mine si ilie de la sculamentarie (caci de la sculament i se trage!) sa-l incheiati dupa postarea cu nr. 100. Ajunge cat am plictisit lumea cu prostiile noastre!. Si-acum sa va spun un secret: stiti care este deosebirea dintre prostiile lui si //prostiile// mele?. Multe dintre cele scrise de mine SUNT SCRISE INTENTIONAT, IN BATAIE DE JOC, SA VAD CE-I POATE MINTEA, pe cand el, turbat si fara minte, le scrie CU TOATA CONVINGEREA SI CU PATIMA!. Draga //eu//, nu te-oi pricepe la matematica, dar ar trebui sa-i spui lui ilds ca demonstratia marei teoreme a lui Fermat este atat de dificila si de mare, incat in Romania s-ar putea sa nu existe 2-3 matematicieni s-o inteleaga.!
eu pe 23 Decembrie 2015, 20:33
#81
# domnul Culcică
Există excepţii care confirmă regula. Profesorul meu de logică raporta la sisteme de referinţă, ori acestea sunt de diverse tipuri. De logica juridică ai auzit? De argumentele de interpretare logică ai.auzit. Eu nu fac demonstraţii de matematică sau de fizică, sunt antitalent dar deducţii logice in soluţionarea de speţe da. Să ne mai raportăm și la alte sisteme de referinţă? Chiar am rezolvat niște probleme de logică fără legătură cu matematica.
Marin Culcica. pe 23 Decembrie 2015, 17:41
#80
"genialului" ilie de la scularie= ISIS.
Cand ti-am citat aforismul lui Albert Einstein ca deosebirea dintre un geniu si un prost consta in aceea ca geniul are limite, facand si precizarea ca deosebirea dintre mine si tine este ca eu nu sunt un geniu, trebuia sa mai fac si pe aceea ca tu nu esti prost, ci idiot( pe romaneste). Pentru lamurirea redactiei si a cititorilor ce//mare savant// esti tu, ma voi referi la postarile tale #57 si #65:-NU EXISTA NICI O DEMONSTRATIE CA SUNT VITEZE MAI MARI DECAT CEA A LUMINII;- EULER NU A GRESIT DEMONSTRATIA TEOREMEI LUI FERMAT PENTRU n=3, DIN CONTRA. Asa ca iubitule, intr-un cap sec nu poate exista o biblioteca ci rumegus!. Stimate //eu//, NU POATE FI CINEVA BOATA LA MATEMATICA SI EXCELENT LOGICIAN!.
eu pe 23 Decembrie 2015, 15:36
#79
# primar vesel
Măi domnule primar, veselia multă sărăcia minţii. Nu sunt Ilie, asta un prim aspect, un al doilea aspect, potrivit modului de exprimare, nu cumva și tu ești. Ilie? Văd că vă obsedează IDLS.
Ilie de la Scularie pe 23 Decembrie 2015, 11:54
#78
Primarului Vesel
Mein Idioten Kamerad, dupa ce ca mama natura n-a prea fost darnica cu glagoria la tine, te caci in poteca dupa bunul obicei al prostului. Bipedule, ai si tu un fix. Cracea sa iasa in agora si sa-si faca publica oferta electorala. Ce ordinar esti Veselule! Adica il pui pe Cracea sa incalce legea electorala. Il pui sa intre in campanie electorala mascata, ceea ce este infractiune. Ce ordinari sunteti mai psd-istilor! Va e frica, ai? Se strange latu'? Se pare ca da, la cum incercati tot felul de manevre care mai de care mai perverse si ilegale. Spune-i si bipedului celalat de Marin Culcica ca sunteti atat de predictibili incat sunteti penibili. Cine dracu'e idiotul ala care va pune sa postati aberatiile alea cu care ne poluati? Idiotul ala de Culcica a lansat fumigena cu refacerea USL. Tu incerci cu manta sa bagi dihonie intre PNL pur si PD-L. Numai ca voi sunteti atat de prosti incat nu pricepeti ca PNL traditional nu mai exista in oras, s-au dus la ALDE. In oras e doar PD-L.
Primarul vesel. pe 23 Decembrie 2015, 06:07
#77
Lui ilie cel //savant//.
Acest site l-ai monopolizat tu si, ca sa abati atentia cititorilor de la subiect, postezi sub diverse nume tot felul de idiotenii( ilds=eu=culcica=noi majoritatea, etc) in care, ca sa faci pe interesantul, te ataci singur. DOMNULE CRACEA, ERA VORBA DE CANDIDATURA DTALE; NU CREZI CA TI-AR FI DE UN REAL FOLOS SA AFLI PAREREA SINCERA A ALEGATORILOR, DECAT SA-SI EXPUNA DE ALDE ILIE-GAMALIE TOATE INEPTIILE?.Iti spun sincer ca acest dement de ilie face P.N.L. un deserviciu mai mare decat P.S.D.; multi turneni care vor scimbarea nu doresc agreiaza primar din fostul P.D.L., ci din vechiul P.N.L.. Cand au fost primari dr. Niculescu si ing. Tocaci era mai bine, cand a venit Mohanu s-a stricat rau treaba( trecand la P.S.D. acelasi a ramas!). La dna Gorghiu s-a trimis un memoriu care cuprinde propuneri pentru ing Liviu Neagu, ing Biciu,prof Zorila.Dta ai cateva puncte negre in biografie.
eu pe 22 Decembrie 2015, 20:26
#76
# IDLS
Un an cu suspendare, un an cu amânarea executării și o perioadă cel puţin dublă de control judiciar. Nu știu care este incadrarea exactă a faptei dar bănuiesc că e pe lege specială. Oricum, dacă pierde puterea/influenţa in pertid, va urma războiul fratricid in psd. Ai dreptate, se vor sfâșia intre ei.
Ilie de la scularie pe 22 Decembrie 2015, 18:06
#75
@Eu
Spune-i idiotului ala ca e penibil dar inca nu e constient de asta. Bipedul crede ca proferand insulte are si dreptate. Un idiot cu gura plina de cacat.
Primarul vesel pe 22 Decembrie 2015, 15:21
#74
Pt.Culcica si Ilie
Baiatu'!!! Spitalul de boli nervoase de la Poroschia e aproape.Cum drac' te certi singur cu asa frecventa si cu asa....argumente ?! Litere mari, ore si alte basini....basinile sunt de la basescu. Un dobitoc.
ilie de la scularie pe 22 Decembrie 2015, 00:09
#73
@Eu
Chiar și fără interzicerea drepturilor civile, chiar dacă ÎCCJ confirmă sentința de un an cu suspendare, Dragnea trebuie să demisioneze, având o condamnare definitivă. Bun, se va spune că dacă trece un an și nu a mai comis ceva i se șterge pedeapsa. Nu știu dacă este adevărat, dar timp de un an este condamnat definitiv, iar legea nescrisă a partidelor politice interzice unui condamnat definitiv să dețină o funcție de conducere. Dragnea va fi ghiuleaua de piciorul PSD. Dacă însă Dragnea va fi condamnat cu executare, atunci și PSD va fi executat. Se vor răfui între ei. D-le Eu, acum înțelegi fitilul lui Culcică? Vor să decredibilizeze pe Iohannis cu niște zvonuri fanteziste, și pe de altă parte astea sunt ceea ce la rugby se numesc baloane de încercare. Vor să vadă reacția liberalilor și a votanților lor, și pe de altă parte o petardă menită să slăbească coeziunea între liberalii puri și cei veniți din PD-L. Fitilist amărât care nu poate pricepe cum îl ghicim. Simplu. Fiindcă-i prost.
Ilie de la scularie pe 21 Decembrie 2015, 20:15
#72
@Marin Culcică
Și hai flit, că și așa te-am băgat prea mult în seamă și-ți cresc cota în mod nejustificat bipedule. Hai flit!
eu pe 21 Decembrie 2015, 19:45
#71
# IDLS
Nu știu ce să mai cred, o să mai spun și eu ceva care să il facă pe domnul Culcică să creadă că suntem una și aceiași persoană. Eu am câini, poate vine să ii pozeze că nu sunt "decât" 8. Asta la ultima numărătoare. Imi plac enorm câinii dar detest javrele. Să vedem pe cine supără adevărul, adică cine "ţipă". Cât despre inc*rcatele iţe politice, te asigur că pentru dragnea este suficient să fie cu suspendare și interzicerea unor drepturi civile printre care acela de a alege și a fi ales. Atunci implozia psd-ului va fi inevitabilă, nici acum nu se simt ei prea bine.
ilie de la scularie pe 21 Decembrie 2015, 19:25
#70
@Marin Culcica
Mein Idioten Kamerad fara niste cobtraargumente solide nu faci decat sa-mu dai dreptate. De fapt nu ai nici unul si incerci sa iesi din colt cu insulte. Asta denota faptul ca tu ai incercat sa pari mai cult decat esti, dar pana la urma a iesit la iveala ceea ce te caracterizeaza.
Marin Culcica. pe 21 Decembrie 2015, 18:14
#69
Vesnicului i,l.d.s.
Mai ai multe tampenii de scris despre teoria relativitatii???. CHIAR CA ESTI CRETIN!!!.
Ilie de la sculărie pe 21 Decembrie 2015, 17:49
#68
@Eu
Lasă-l. Așa cum ai spus logica lui e varză. De fapt el este varză cu totul. Nu vezi cât de disperați sunt?
ilie de la scularie pe 21 Decembrie 2015, 17:47
#67
@Marin Culcică
Culcică, când am spus că mănânci căcat nu m-am înșelat. Mein Idioten Kamerad, umila mea persoană nu este posesoarea niciunui carnasier cunoscut îndeobște sub numele de potaie. Dar poate îmi cumpăr unul să-ți fac pe plac.
ilie de la scularie pe 21 Decembrie 2015, 15:23
#66
@ Marin Culcica
Ce politician ar fi atat de idiot sa se asocieze cu un penal ca Dragnea? Daca ICCJ va decide condamnarea cu executare a lui Dragnea, PSD intra in razboi intern intre diferitele gasti rivale. PSD va sucomba linistit. Cine ar vrea sa reanimeze PSD? Poate pulimea psd-ista disperata de perspectiva pierderii ciolanului. Stii ce esti tu? Un raspandac. Ce dracu' mai, tu ne crezi trepanati? Stiu eu ce framanta activul de partid PSD. Crocodilul cu peruca asa cum este poreclit Ciolos vrea sa depolitizeze administratiei la toate esaloanele. Daca este asa, adio pomeni electorale si parghii de presiune sau intimidare a rivalilor politici. Acum pricepi ca te-ai dat de gol ca prostul? Bine, ai optiunea ta politica, e ok. Dar asumati-o deschis! Nu mai incerca petarde din astea cu noi ca tot tu pici prost. Vezi ca PC nu mai vrea in ALDE si cam vrea sa dezerteze. Uita-te la LATRINA 3 si vezi schimbarea de ton. Deja a inceput razboiul cu GHITA TV. Deci.....
Ilie de la Scularie pe 21 Decembrie 2015, 15:00
#65
@Marin Culcica
Culcica, tu crezi ca nu am altceva mai bun de facut decat sa stau sudat aici sa-ti dau tie replica? Sigur, poti afla asta de pe net, dar eu ma bazez totusi pe biblioteca numita creier propriu. Teoria relativitatii extinse sau restranse a lui Einstein este valabila doar pentru un sistem referential plan liniar de tip euclidian. Si pentru viteza luminii. De fapt Einstein a considerat aceasta viteza ca fiind maximul absolut. Numai ca ti-am spus ca alti fizicieni au dovedit cel putin teoretic faptul ca viteza luminii poate fi depasita. In acest caz ecuatia nu mai e valabila, mai ales ca elita fizicienilor actuali contesta exactitatea acestei ecuatii. La depasirea vitezei luminii apare fenomenul numit spatiu ondulatoriu, in care distanta dintre a si b nu mai este aceeasi ci mult mai mica, teoria lui Enstein nemaifiind valabila. Revenind la oile noastre, se pare ca mananci cacat cu pofta ori la ordin. PSD nu mai este frecventabil, la fel si UNPR.
eu pe 21 Decembrie 2015, 11:29
#64
# domnul Culcică
Chiar nu sunt Ilie de la sculărie. Logica dumneavoastră e varză.
eu pe 21 Decembrie 2015, 08:21
#63
# IDLS
Depolitizarea ar fi cea mai bună soluţie. Acum până și femeile de serviciu au ustensilele colorate in roșu.
Marin Culcica. pe 21 Decembrie 2015, 06:36
#62
Dlor i.l.d.s. si //eu//.
-Din ceea ce scrieti ar rezulta ca sunteti una si aceeasi persoana sau ca sunteti membri ai aceleiasi familii, prea se aseamana //comentariile// voastre!-Din moment ce am scris MAREA teorema a lui Fermat, sigur ca se refera la cea generalizata. -Eu am scris pe 20XII, orele 6,25 si ilie mi-a raspuns la 8,32- 1h07m fiindu-i necesare sa caute date pe internet.( parca ziceai ca ai serviciu, tu acolo n-ai ce faci, te joci la calculator?)- Eu ma grabesc, trebuie sa plec la munca, de aceea le amestec.-Eu am cerut sa schitezi o demonstratie a formuluei E=mc.c nu s-o scrii si sa expui cateva cuvinte despre semnificatia ei fizica. -Sa revenim la dl Cracea: ati auzit zvonul ca dl. Iohannis vrea sa refaca guvernul U.S.L. si sa se descotorosesca de p.d.l.-isti, gabrielopristi, basisti si alte excremente politice?. Dl Cracea se face U.S.L.-ist?.-I.L.D.S. de trei ori am trimis mesaje la Turnu cu stiri cu numele tau, cu o sc*rta biografie si cu poze cu tine si cainele, DE CE NU SE PUBLICA???
Ilie de la scularie pe 21 Decembrie 2015, 00:32
#61
@eu
D-le Eu, lasa-l ca si-a luat portia. E slabut rau la logica. Si la calcul analitic. De fapt e un ins care inca nu si-a inteles conditia. Vrea sa para opusul la ceea ce este in realitate. Activul de baza PCR, pardon, PSD, si-a scos nulitatile la atac. Le intelegi acum disperarea? In c*rand Ciolos va depolitiza administratia. Ori fara oamenii din deconcentrate cam greu sa mai dea pomeni electorale sau sa faca presiuni.
eu pe 20 Decembrie 2015, 21:39
#60
?
Pe unde mai postează SNI? Maestre, ce mai faci? Ce mai toacă gura târgului?
eu pe 20 Decembrie 2015, 21:36
#59
# domnul Culcică
Vorbind foarte serios, aveţi o atitudine total inegală, subiectivă, partizană, mascată precar sub o așa zisă obiectivitate in ceea ce ii privește pe cei doi posibili candidaţi la primărie. Vă trădează atitudinea. Deranjant este insă că nu vă asumaţi onest orientarea/implicarea/susţinerea pentru candidatul psd. Informaţiile despre Claudiu Crăcea sunt publice, ideea este că CV-ul lui nu este acela al unui subinginer. Zona asta a fost stigmatizată să fie chinuită de 1/2 ingineri. De, politehnica este facultate grea. Ca o apreciere personală, evitaţi să mă intrebaţi unde sunt contradicţiile din postările pe care le-aţi nominalizat. Una am menţionat-o deja. Puteţi avea ceva surprize, chestiuni care ţin de felul in care, la conceperea unui text, se insinuează și se susţine o idee cu argumente, formulări doar aparent contrarii. Nu este foarte complicat, dar este nevoie de studiu și practică in arta manipulării.
eu pe 20 Decembrie 2015, 20:13
#58
# IDLS
Inţeleg că doar nu vorbim de matematici superioare. Le-am urât dar la logică nu aveam rival. Glumesc, sunt și eu un tip modest.
ilie de la scularie pe 20 Decembrie 2015, 17:32
#57
@Marin Culcică
Acum am văzut, că tu-mi ceri să demonstrez teorema lui Fermat. Cam greu în câteva cuvinte. Totuși Euler a ajuns cu rezolvarea teoremei respective luând ca valoare n=3 la ceea ce credea el rezolvarea problemei, dar matematicienii ulteriori au demonstrat eroarea acestei rezolvări. Este așa numita axiomă a cuburilor lui Fermat. Tot Euler a introdus noțiunea de număr iluzoriu, un termen care nu a putut fi explicat fiindcă Euler nu a lăsat destule date în legătură cu această terminologie. Hai că nu te mai toc, și așa te-a luat amețeala.
ilie de la scularie pe 20 Decembrie 2015, 16:50
#56
@Eu
Bine, discuția a alunecat spre analiză matematică aplicată, dar a fost o lecție dată cuiva care se crede mai deștept decât e în realitate. Referitor la Claudiu Crăcea, am spus-o de la început, a fost looser-ul de serviciu în fața lui Dragnea, dar acum balanța s-a mai echilibrat. Oricum votul meu va fi anti PSD, clar. Tragi de aici concluzia către cine se va duce votul meu.
eu pe 20 Decembrie 2015, 11:54
#55
# IDLS
Când este voorba de fizică și de matematică, nu mă bag că imi prind urechile. Ideea de bază, raportat la sistemul logic de referinţă, subiectul articolului este de fapt cine va primi voturile turnenilor la localele din vară. Din ce spunea domnul Culcică, se pare că piticul este insarcinat cu alte probleme. Cine știe bucătăria internă a psd-ului este.clar unul din interior. Nu este nevoie să fie demonstrat că "se demonstrează singur".
ilie de la scularie pe 20 Decembrie 2015, 09:01
#54
@Marin Culcică
Culcică, despre care teoremă vorbești? Mica sau marea? Pentru că dacă te referi la marea teoremă a lui Fermat generalizată, atunci trebuia să-l pomenești și pe Euler. Marea teoremă este: ecuația x la puterea n + y la puterea n = z la puterea n nu are soluții dacă n>2 este număr natural, iar x,y,z sunt numere întregi nenule. Teorema a fost enunțată de Fermat în anul 1637 și a fost demonstrată matematic de Andrew Willes în anul 1994. A fost greu? Hai că nu prea. Apropo, poți enunța teorema spiralei lui Fermat? Ți-am spus eu că nu te-ai pus cu hiena potrivită.....
ilie de la scularie pe 20 Decembrie 2015, 08:32
#53
@Marin Culcică
Culcică, hai s-o luăm metodicȘ

1. E=mc la pătrat. Asta dacă luăm ca etalon viteza luminii. Numai că nu Einstein este autorul acestei teorii, ci cel care a așezat-o în axiomă. Meritul acesta nu i-l contestă nimeni. Dacă citești poezia lui Eminescu - La steaua, ai vede această teorie a relativității a fost pusă în versuri cu mult înaintea lui Einstein. Pe urmă, Zenon din Elea acum 2500 ani demonstra relativitatea timpului și cum se comportă masele la viteze mari, cam ca cea a luminii. O teorie a relativității în antichitate? Se pare că da. sta dacă o luăm ca viteză maximă și ca etalon. Numai că un fizician bielorus pe nume Veinik a demonstrat pe baza principiului zborului radial, încă din anul 1973 posibilitatea atingerii unei viteze de 7 ori viteza luminii. În acest caz această teorie nu mai are logica pe care o știm, ci capătă alte principii.

2. Einstein era evreu german, a cărui limbă maternă era idiș. Mai informează-te.
Marin Culcica. pe 20 Decembrie 2015, 06:45
#52
"genialului" ilie de la scularie= ISIS.
Uitasem: primesc provocarea. Iat-o: fa, te rog, o sc*rta demonstratie a teoriei restranse a relativitatii a lui Albert Einstein. Daca vei expune si semnificatiile ei fizice, ar fi exceptional. Apropos, aforismul cu deosebirea dintre geniu si prostie, Einstein nu l-a spus in limba idis!!.(asa ca mai rascoleste-ti "dovleacul").Despre marea teorema a lui Fermat stii ceva??.
Marin Culcica. pe 20 Decembrie 2015, 06:25
#51
Lui i.l.d.s. &Co; ( de ex //eu//)
Dragii mei, vad ca voi nu cititi comentariile mele, de ex.#33 si #45. Spuneti pentru toti cititorii ce este anormal in ele, daca nu este logic sa stie omul pe cine voteaza, daca este ceva jignitor la adresa // pretendentului la mana miresei( urbei)//, daca reprezinta o sustinere la adresa dlui Cuclea??( care nici macar nu va candida, va primi alte insarcinari).Nu considerati normal ca dl. Cracea SA RASPUNDA PERSONAL LA CELE DOUA COMENTARII ALE MELE(si nu numai ale mele).?? Eu sa fiu in stafful electoral al lui Cracea???!!!. HA! HA! HA!( zise Traian).
eu pe 19 Decembrie 2015, 17:27
#50
# IDLS
Salut măi frate! Văd că te ţii tot de cotonogeală. Bine faci! Ce părere ai dacă ai da o mână de ajutor la susţinerea lui Crăcea. Dacă il cunoști știi că merită mai mult decât alţii.
eu pe 19 Decembrie 2015, 17:20
#49
# 45
Programul de guvernare pentru localitate? Chiar și ghilimelele nu pot comprima guvernul intr-o persoană, asta aţi putea cere doamnei prefect dar cu opinteli și sughiţuri din partea reprezentantei guvernului in teritoriu. Misiunea primarului este cumva alta și in mod sigur total diferit de ceea ce face cuclea. Ăsta după ce anume a condus orașul? Dilemă mare și pentru piticuţul cu hormoneii hipofizei in neregulă. Probabil de aici are un coeficient de inteligenţă derizoriu.
eu pe 19 Decembrie 2015, 17:10
#48
Claudiu Crăcea
Il cunosc pe omul ăsta de mulţi ani. Știu că este onest, capabil,bun organizator,bun gospodar. Să știţi că este.c*rajos și are demnitate. De multe ori am intrat in confruntări directe. Este de o sinceritate brutală, nu știe să discute despre oameni "prin spate", spune lucrurilor pe nume și iși asumă părerile. Succes prietene!
Ion vasile pe 19 Decembrie 2015, 08:52
#47
Fiecare cu parerea lui
Am incredere in Cracea ca va schimba soarta orasului. Fiecare cu parerea lui!. Familia mea il sustine.
ilie de la scularie pe 19 Decembrie 2015, 08:18
#46
@Marin Culcică
Băi gămălie, alege tu un domeniu, și facem o confruntare a cunoștințelor și pe urmă vedem cine are VID în țeastă și cine nu. În ceea ce privește pe Crăcea, dacă tot ești atât de priceput în PR, fă-i fratele meu alb o ofertă lui Crăcea. Intră în staff-ul lui de campanie, și dovedește-ți capacitatea. Dacă nu, ceea ce este mult mai indicat, fă ciocul mic și nu te mai da zmeu, că nu ești. De aia a ajuns țara asta în halul ăsta. E plină de nulități pline de emfaza tipică prostului ajuns împărat. Hai, c*raj, ridici mănușa?
Marin Culcica. pe 19 Decembrie 2015, 06:27
#45
Domnule Cracea...
Noi, alegatorii, asteptam din partea dtale sa-ti publici pe acest site si pe STIRI DE TURNU C.V.-ul detaliat, precum si "programul de guvernare" pentru localitate- DAR CONCRET, NU CU LOZINCI DEMAGOGICE, SURSE DE FINANTARE, ETC....MAREA MAJORITATE A TURNENILOR NU TE CUNOSC DECAT DIN AUZITE, SE ZICE CA NICI NU STAI IN TURNU, NU SE STIE CU CE TE OCUPI SI O SUMEDENIE DE ALTE INTREBARI. UN LUCRU-POATE CEL MAI IMPORTANT- ESTE CU CE OAMENI VREI SA CONDUCI ORASUL, DTA NU ESTI UN GENIU SA LE STII PE TOATE. SA-TI FIE CLAR, LA FEL SUSTINATORILOR DTALE, CA NOI,ALEGARORII, SUNTEM COMISIA DE EXAMINARE CARE TREBUIE SA-TI DEA NOTA DE TRECERE PENTRU A FI "ANGAJAT" PRIMAR.
Marin Culcica. pe 19 Decembrie 2015, 06:11
#44
Primarului vesel.
Stimabile, de unde ai dedus ca as fi...i.l.d.s.? Daca esti atent la comentariul meu, vei vedea ca am scris cu litere mari ceea ce caracterizeza esenta celor scrise de el, VID, adica ambaleaza in cuvinte si expresii bombastice ceea ce are in cap!.Dupa cum se constata, el nu comenteaza articolele, ci isi recita aceleasi prostii. FAC UN PRONOSTIC: DIN CAUZA LUI i.l.d.s. CRACEA VA PIERDE DIN NOU, CU MARE " SUCCESURI" SI URMATOARELE ALEGERI!( daca va fi nominalizat-ceea ce nu cred!).
Ilie de la scularie pe 18 Decembrie 2015, 17:05
#43
@Primarului Vesel
E clar. Delirium tremens agitans. Tratează-te până nu e prea târziu!
Primarul vesel pe 18 Decembrie 2015, 13:16
#42
Cultural
Observ ca domnul Ilie a inceput sa-si scrie singur.Chiar sa se laude. Tot singur.Aflam de pilda de la "Marian Culcica", una si aceasi persoana cu Ilie, ca asta din urma are o"solida cultura generala".Pfoi, cum devine asta?"Buci, cacat, scremut, asigura "soliditatea"culturala a domnului respectiv ? Folosirea unei expresii ce defineste o institutie a Bisericii Catolice, "avocatul diavolului", asociata cu "cacat" este o dovada a "culturii"individului ? Ori expresia "a pus botu" care umbla libera si nestingherita prin limbajul colocvial este "culta"? E adevarat ca domnul Ilie scrie mult. Dar ce scrie...!!!!!
Ilie de la scularie pe 18 Decembrie 2015, 12:37
#41
@Primarului Vesel
Mein Idioten Kamerad, tu ori esti prost, ori este foarte prost spre stadiul de biped. Unde ai vazut tu ca am intentia de a candida? Ipoteticul nu induce automat si certitudinea prostul satului. Sau nici intre cele doua notiuni nu faci diferenta? Chiar trebuie sa-ti desenez si asta? Pai atunci fuga fugutza la librarie si te prezinti la subsemnatul cu blocul de desen si cu trei creioane ascutite tip HB. Si mai spui de altii.... Norocul tau stii care e? Ca n-ai trait pe timpul lui Hitler. Ajungeai sapun de calitatea a III-a, ca nici spuma nu esti in stare sa faci.
Primarul vesel pe 18 Decembrie 2015, 11:40
#40
Domnului Ilie
Asadar pop**atia asistata este lenesa si proasta. Pensionarii conditioneaza votul de primirea mitei electorale. Cei care ar conta electoral au migrat, ori sunt prea putini. Nedumerirea ar fi de ce vrei sa ajungi primarul unor prosti si lenesi?Ori a pensionarilor care conditioneaza. Cei care te-ar vota sunt plecati ori sunt prea putini. Adica esti inscris intr-o c*rsa deja pierduta. Nu esti "varza",esti "ghiveci"la comunicare. Esti incapabil sa faci o fraza logica,incerci sa ataci "telectual" asociind expresii pretentioase cu huliganisme.De fapt nici pe astea nu le stapanesti."Idiotul"cu "congenital" nu pot fi asociate pentru ca "idiotie"este definita ca debilitate mintala congenitala.Nu-mi pierd vremea sa-ti explic dar incearca sa te calmezi.
Ilie de la scularie pe 18 Decembrie 2015, 08:44
#39
@ Marin Culcica
Stii de ce? Dintr-un calcul pragmatic. Hai sa presupunem ca-mi depun candidatura. Bun. Cati m-ar vota? Care este proportia intre cei care intr-adevar vad cauzele profunde ale dezastrului din oras si turmele de asistati social sau de pensionari care clar voteaza cu PSD? Crezi ca-i pot lamuri, cu toata rabdarea de care sunt capabil? Nu cred. Imi vor da dreptate, dar inevitabil vine replica: ai dreptate, dar aia mi-au dat ceva. Tu ce-mi dai sa te votez? Si sin pacate Lapusneanu Voda avea dreptate: prosti, dar multi ai dracului, si pe deasupra si cu drept de vot. Ai inteles acum esenta? In oras este o tabula rasa, ca si in mintea multor concetateni. Partea proasta e ca nici cei plecati nu voteaza, desi unii au dreptul, iar cei ramasi, care au ceva in cap, nu voteaza dintr-un calcul iesit din resemnare: degeaba ma duc la vot, tot aia care trebuie sa iasa vor iesi. Bun, eu bat apa in piua. Uite, ti-am sintetizat datele problemei, asa cum le vad eu. Tu ce rezolvare ai da acestei probleme?
Marin Culcica. pe 18 Decembrie 2015, 06:46
#38
Lui ilds.
O parere sincera si nedusmanoasa: se vede ca ai o solida cultura generala, scrii destul de corect si mult, dar cand vrei sa rezumi tot ce spui tu in cateva cuvinte CLARE, nu rezulta decat un VID!. De fapt, ce propui tu, omule?. Intrebare categorica: DE CE NU CANDIDEZI TU LA PRIMARIE???!!!. rolleyes mad
Ilie de la sculărie pe 17 Decembrie 2015, 21:15
#37
@Primarului Vesel nevoie mare
Gămălie, pe prostia endemică a marii majorități a pop**ației asistate social trăitoare în oraș, s-a grefat o lene patologică, ca și prostia de care dai dovadă. De fapt pe asta mizează PSD. pe acest tip de electorat: slab instruit, asistat social, poate și abrutizat de sărăcia pe care ați introdus-o în oraș, dar și pe marea masă a pensionarilor, care sunt votanții tradiționali ai stângii. Ăștia condiționează votul de primirea mitei electorale. Sau crezi că nu-i așa? Ai priceput unde e buba Mein Idioten Kamerad? La faptul că cei care ar conta electoral în schimbarea monopolului roșu din oraș fie au migrat din cauze economice, ori sunt prea puțini să poată schimba opinia de masă. Norocul vostru. Hai că ți-am vorbit la un nivel superior puterii tale de procesare a fenomenului. Trebuie să-ți desenez cum stă traba, sau revii la tonul gherțoiului tipic, care s-a dat cu tot flaconul de apă de colonie să escamoteze inconfundabilul iz de idiot congenital?
Bogdan pe 17 Decembrie 2015, 18:22
#36
lista consilieri
Sunt un liberal disciplinat. Atat de disciplinat incat pot sa votez si o maimuta propusa de partid la primar.Dar daca-l gasesc pe Cocu Bogdan pe lista de consilieri a PNL.....eh, asemenea badjocora nu suport.
Unul din lumea mare pe 17 Decembrie 2015, 15:17
#35
Naspa
Ce nenorocire pe turneni. Sa aleaga intre unul care a facut cea mai slab cotata facultate inainte de 1989 si unul care a "absolvit" o "facultate"la Alexandria. Naspa !
Spune-ți părerea!

*:

*:

*:

grinLOLcheesesmilewink
smirkrolleyesconfusedsurprisedbig surprise
tongue laughtongue rolleyetongue winkraspberryblank stare
long faceohhgrrrgulpoh oh
downerred facesickshut eyehmmm
madangryzipperkissshock
cool smilecool smirkcool grincool hmmcool mad
cool cheesevampiresnakeexcaimquestion
* caractere rămase

Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam aceste mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.