
Chelul isi pune tichie, orasul are un logo, de margaritar, care sa promoveze depopularea, distrugerea, etc.
Ce-i lipsește chelului? Tichie de mărgăritar, se spune, ironic, despre cel care, lipsit de lucruri de primă necesitate, dorește să aibă altele, mai puțin utile sau inutile.
Primaria Corabia are chiar mai multe tichii, la alegere.
Primaria Corabia
"Stimați cetățeni,
Proiectul de promovare turistică a orașului Corabia include și alegerea unui logo, a unui simbol grafic ca parte a unui concept de identitate vizuală a orașului Corabia. Logo-urile prezentate în sondaj au fost create de firma de consultanță a acestui proiect. Am facut acest sondaj de opinie pentru a obține perspectivele și opiniile dumneavoastră cu privire la acest logo.
Vă mulțumim anticipat pentru timpul și contribuția dumneavoastră și vă rugăm să votați! În comentarii vă rugăm să treceți care variantă vă place : 1, 2, 3 sau 4.
Mulțumim!"